El Club

El CLUB ESPORTIU MOSSOS D’ESQUADRA (CEME), abans denominada Agrupació Esportiva Mossos d’Esquadra de data de creació del  8 de juny de 1988,  es constitueix es una entitat esportiva de règim general, com una entitat privada amb personalitat jurídica, capacitat d’obrar i d’actuar sense ànim de lucre, formada per persones físiques i fundada per acord de la assemblea general associativa en data de 9 de setembre de 2002 i donada d’alta en el Registre d’Entitats Esportives de la Secretaria General de l’Esport en data de 30 de setembre de 2002  amb el núm. 05542.

El CLUB ESPORTIU MOSSOS D’ESQUADRA (CEME) neix com una eina aglutinadora per tal de donar servei al Cos amb l’objectiu bàsic de fomentar el desenvolupament i la pràctica continuada de l’activitat física i esportiva saludable i també per l’àmbit social dins el col·lectiu del Cos de Mossos d’Esquadra:

•    Organitzar, promoure, fomentar i participar en els projectes esportius, socials i solidaris del Cos de Mossos d’Esquadra

El CEME està composat per diferents seccions esportives que participen tot l’any en competicions policials i socials d’àmbit autonòmic, estatal, europeu i internacional.

Aquestes seccions representen el Cos de Mossos d’Esquadra en diferents competicions, algunes d’elles també estan donades d’alta en les seves respectives Federacions Catalanes.

Seccions

Activitats Subaquàtiques
Atletisme
Bàsquet
BTT
Ciclisme
Fútbol 11
Futbol Sala
Golf
Hípica
Motociclisme
Muntanya
Natació
Pàdel
Tennis
Tir
Tir amb Arc
Triatló
Voleibol

Participacions del CEME

Anualment el CEME organitza les següents “Activitats Esportives” :
• Torneig de Pàdel de Les Esquadres.
• Triatló del Cardener.
• Torneig de Golf “Memorial David Piqué”
• Duatló de Muntanya a Odena. – Campionat de Catalunya de Policies i Bombers.

El CEME participa en els següents esdeveniments esportius internacionals:
• Participació als Jocs Mundials de Policies i Bombers (WP&FG)
• Participació als Jocs per a Empreses CORPORATE GAMES
• Participació als Jocs Europeus de Policies i Bombers (EUROPOLYB)
• Participació en diverses disciplines dels campionats d’Espanya de Policies i Bombers

També col·labora en les activitats esportives de:
• Cursa DiR Kids Sant Cugat
• Cursa DiR Mossos Sant Cugat

Anualment el CEME organitza les següents “Activitats Socials”:
• Campus Multi Esport per a infants (dóna beques a nens/nenes orfes del Cos de Mossos d’Esquadra)
• Activitats de Muntanya
• Caminades populars i familiars